Asiakkaat kertovat. (Minna. 21/8/13)

Alla oleva teksti on Ladyline asiakas Minnan käsialaa.

Hei te kaikki ihanat siellä! 🙂

Mun nimi on Minna ja mulla on kaksi ihanaa lasta. Lukiolaistyttö ja ensimmäistä luokkaa käyvä pikkumies.
Omistan myös yhden aviomiehen ja kuolaavan koiran.
Työkseni laitan ihmisiä kauniiksi eli olen kampaaja, kynsiteknikko sekä ripsimuotoilija. Töitä teen yhdessä siskoni ja äitini kanssa. kesäisin vapaat kuluvat mökkiprojektin pyörteissä ja veneillessä.
Olen joskus kivikaudella juossut puolimaratonia kunnes sairastuin ja sitä sairastelua kestikin kokonaiset viisi vuotta enemmän tai vähemmän. Kaupanpäälliseksi  ja ihan “pikkuisena” bonuksena päätin sitten lihota 28kiloa! Jeiii…
Nyt kun tämä nainen on saanut aikalailla oikeanlaisen lääkityksen ja terveenäkin olen pysynyt melkein puolisen vuott… Olis varmaan aika tehdä jotain!? ;D Kun sain näin upean mahdollisuuden en voi muuta kuin tsempata… aikomuksenahan oli tsempata itseni kuntoon kun täytän 33 vuotta. Nyt kun on ympärillä ihania, ammattitaitoisia tsemppaajia niin jos nyt pääsisin kuntoon ensi vuodeksi kun täytän 38 vuotta! Olis varmaan aika ;D
Eli tavoitteenani on laihtua 28kiloa, kiinteytyä, saada lempimekko päälle, kesällä ostaa kivat bikinit, olla nätti kaaso siskolleni ja tietysti voida paremmin, jaksaa paremmin, juosta kovempaa kuin pikkupoikani, harrastaa liikuntaa yhdessä tyttäreni kanssa ja tietysti tuntea oloni taas hyväksi!
Tässä näettekin kuvan aivan mahtavasta tapahtumasta. Tämän vuoden Nice Run juostiin upeiden Ladyslimin Lady porukassa! Kiitos teille ihanat naiset! p.s toivottavasti ensi vuonna “mahdutte” kuvaan mukaan 😉 Sillä juuu todellisuus näkyy joskus linssin läpi kaikkein selvemmin! Siis oonko mä tossa!? ja siis joo tuo numerolappu ei peitä mitään! paremmankin korostaa ;D Voi Apua!
IMG_3175
elikkä tervetuloa seuraamaan viimeistä matkaani kohti normaalipainoista ja hyväkuntoista Minnaa! 😉
Eli maanantaina mun retki alkaa…
Koska siis oikeesti kuka haluaa tälläisiä viestejä!?!
Kaveri:”paljon onnea! koska on laskettu aika?”
minä: “ööö mä en ole raskaana.”
kaveri:”Mun tuttava oli nähnyt sut kaupungilla ja sanoi että oot viimeisimmilläsi”
minä: joo no mulla oli päällä varmaankin sitten raskauttava paita”
 IMG_3174
28 kiloa pudotettavaa jäljellä 😉
Leave a Reply

