Ritzin tarinoita 23/9 (Hanne & Kotiäitijumppa)

 

Ritzin tarinat -blogikirjoitukset ovat vapaamuotoisia artikkeleita joissa kirjoittaja saa vapaasti kertoa omilla sanoillaan omasta aiheestaan. Tarinat voivat koskea treenaamista, jotakin erityistä jumppatuntia, yrittäjyyttä, ruokailua, fiiliksiä tai muuta sisältöä joka ei välttämätä liity treenaamiseen tai treenin parantamiseen. Ritzin tarinat ovat siis kirjoittajan omia näkemyksiä ja eivät välttämättä peilaa LadyLine Ritz Vaasan virallista kantaa.

Ensimmäisenä Ritz tarinoitsijana aloittaa LadyTrainerimme Hanne joka jakaa kokemuksiaan kotiäitijumpasta.

Moi kaikille!

Teen nyt ekan postauksen tänne LadyLine Ritzin blogiin.

Työskentelen tällä hetkellä asiakasneuvojana toimistossa, teen kuntosaliohjelmia ja –opastuksia sekä ohjaan juuri alkanutta uutta (ja mahtavaa!) Sisukas 90-kurssia.  Silloin tällöin olen myös hoikistusstudion puolella ohjaajana.

Olen 31-vuotias kolmen lapsen äiti, joka haluaa käyttää kaiken mahdollisen ylimääräisen ajan kuntosalitreenaamiseen. Hurahdin tähän maailmaan täysin 1,5 vuotta sitten kun etsin itselleni sitä omaa aikaa, ”josta ei tule huono omatunto”. Hankin ensimmäisen oman kuntosaliohjelman jonka kanssa treenasin tunnollisesti 4-5 kertaa viikossa. Hyvin nopeasti jäin koukkuun siihen hyvän olon tunteeseen jonka tunnin ahertaminen sai aikaan. Siitä se sitten lähti… J

Voin joskus tuonnempana kirjoittaa salitreenaamisesta enemmän mutta nyt haluan kertoa teille yhdestä uudesta jumpasta, joka löytyy ensimmäistä kertaa aikataulustamme.

Kotiäitijumppa on syksyn aikataulussamme kaksi kertaa viikossa.

Matkalla jumppaan.

Matkalla jumppaan.

Maanantaisin klo. 10.00 Anton keskittyy treenauttamaan korsettialuettamme. Tunnilla kehitetään ryhtiä ylläpitäviä lihaksia. Vatsa- ja selkälihasten liikkeet muokkaavat kehomme asentoa ja kehonhallinta kehittyy tasapainoisesti. Treeni on lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä.

Perjantaisin klo. 10.00 Pian vetämä  treeni on RVP eli reisi-vatsa-pakara.  Tunti keskittyy kehon suuriin lihasryhmiin. Tunnilla ei ole askellusta ja liikkeet ovat helppoja ja turvallisia. Lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä treeni.

Vipinää ja vilskettä.

Vipinää ja vilskettä.

Kotiäitijumppaan ovat siis tervetulleita myös lapset mutta muistathan että he ovat omalla vastuullasi. Tunnille voi hyvin tulla myös ilman lapsia mutta huomioithan silloin että salissa temmeltää kaikenikäisiä pikkupiipertäjiä 😉

Voihan sitä kuntopyörää noinkin käyttää.

Voihan sitä kuntopyörää noinkin käyttää.

Itse käyn jumpassa juuri 2 vuotta täyttäneen Nuppu Unelman kanssa, joka hienosti pumppaa yhden kilon käsipainoilla 😉

"ei tunnu missään"

“ei tunnu missään”

Oma juomapullo (ja rusinat) tunnilla on kova sana.  Itse epäilin etukäteen tunnin tehokkuutta kun mukana on kaikenkokoisia jumppareita (tällä tarkoitan nyt niitä pienimpiä ;)) mutta nämä epäilykset olin valmis heittämään roskakoriin heti ekan treenin jälkeen. Yhtä tiukkaa settiä on kuin yleensäkin.

 

Loppuun haluan kannustaa teitä kaikkia mukaan Nupun sanoin: ”Tuu tuu pumppaan!”  ❤

Tunnin jälkeen on hyvä pötkötellä

Tunnin jälkeen on hyvä pötkötellä

Kunnollista syksyä meille jokaiselle!

Terveisin, Hanne

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s